dijous, 19 de setembre del 2013

Hola a tots!

No sé si sabeu qui sóc, però us donaré algunes pistes.
Avui he tingut la visita inesperada d'un grup de cignes salvatges. No ha estat un somni, no. 
M'han portat notícies vostres i la veritat és que m'ha agradat molt. M'ha explicat que les vacances us han provat d'allò més i que esteu molt engrescats i motivats per aprendre coses noves. Que com a grup feu molta pinya i que ja no cal haver d'anar perseguint a un i a un altre per tal de posar-vos a fer feina. 
També m'han dit que teniu una mestra molt maca i alegre, ja veureu com aquest serà un curs molt agraït.
Segur que aquest any ja no sereu la Classe dels Cignes i m'agradaria que m'expliquéssiu quin és el nom de la vostra classe, quines amistats heu fet noves, algunes de les coses que més us agrada fer...

No sé si sabeu qui sóc. Si algú em reconeix només dir-vos que m'agradarà rebre notícies vostres, ja sigui al bloc o bé enviant un correu electrònic. No us escric el correu aquí. Només dir-vos que és:
el meu nom (el curt) seguit de sola@gmail.com;  

  ...sola@gmail.com


Espero rebre notícies vostres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada